Här kan du som bor hos Surahammarshus göra en felanmälan. Klicka på en av länkarna nedan för att komma vidare.
OBS! Vi åtgärdar endast akuta fel under pågående smittspridning av covid-19. Akuta fel räknas som avloppstopp, vattenläckage och elfel. Övriga fel prioriteras lägst vilket medför ökade väntetider i och med pandemins restriktioner. Detta för att öka säkerheten både för vår personal samt för våra hyresgäster.
Surahammar
Virsbo
Felanmälan görs enklast här via hemsidan, alternativt via telefon, vardagar mellan kl 7-9, 13-16
0220-467 40
Vid AKUT felanmälan efter kontorstid kl 16-7
0220-467 50
(Observera att icke akuta fel som anmäls och åtgärdas under jourtid kommer att debiteras er som hyresgäst)
Vid Störningsärenden ring störningsjouren
021-13 09 00
Vid fel på kabel-TV ring Suravision/IPOnly kundtjänst kl 8-21
0220-467 60
Vid problem med digital TV-Box ring SAPPA alla dagar kl 8-22
0774-444 744
Vid förekomst av skadedjur ring Anticimex
075-245 10 00
Vid felparkerade bilar ring Securitas
0771-76 70 00